Rødby Harmonikaklub

Beskrivelse

Rødby Harmonikaklub har eksisteret siden 8. oktober 1985. Vi spiller fortrinsvis på Pleje-/ældrecentrer, for Pensionist foreninger og diverse foreninger. Vi spiller ikke til private fester. Vi spiller glad og let musik som de ældre holder af og fra omdelte sanghæfter har publikum mulighed for at vælge hvad der skal synges med på.

Klubben holder øveaften hver mandag fra kl. 18:30 til 21:30 i Rødby. De holdes på ældrecenter Blomsterparken i cafeteriet og det foregår i en afslappet stemning. Der er offentlig adgang til en øveaften og du er velkommen til at komme og lytte på. Vi holder cirka en halv times pause med kaffebord og der er mulighed for at du kan købe kop kaffe.

Af og til bruger vi en øveaften som sangaften. Her vælger publikum fra vore sanghæfter hvad der skal spilles og synges med på.

Hvis du spiller harmonika eller måske et andet instrument og har du lyst til at spille med os, er du velkommen til at kontakte os for at høre nærmere.

Rødby Harmonikaklub

• Anden forening