Rudbjerg Gymnastikforening

Beskrivelse

Rudbjerg Gymnastikforening tilbyder puslinge-gymnastik for børn fra 2  til 6 år, og spring-rytmegymnastik fra 6 og 13 år.  Børnene træner mandage fra kl.16.30 - 17.30 samtidigt i hallen.

Vi tilbyder rytmehold for 18+- som træner torsdage fra kl.20-21.30. Holdet er et opvisningshold og træner frem mod opvisninger i marts måned.

Jumping Fitness og Jumping Fitness Fusion tilbydes tirsdage kl.19.30-20.45. En fantastisk kardiotræning og hele kroppen bliver styrket. Høj puls og brede smil.

For motionister udbyder vi sundhedsidræt - dvs. hold for alle uanset hvilke skavanker man har. Der er tilbud både som  formiddag- og eftermiddagshold. Der trænes mandage 10-11.30 og  igen kl.14. -15.

Styrkeholdet  er for de mænd og kvinder, som vil træne deres krop godt i gennem både ved styrketræning og konditionstræning. Holdet træner tirsdage kl. 18-19.

Alle hold træner i Rudbjerghallen, Rudbjergvej 16B, 4983 Dannemare.

Vores instruktører er veluddannede og står klar med det bedste til jer på alle hold.

Derudover har vi en løbeafdeling som løber mandag-onsdag med udgangspunkt fra hallen. Kontakt Finn Andersen 28 72 40 34.

Spørgsmål - Kontakt: formand Benthe Juszczyk 23 45 02 54 for nærmere eller www.rudbjerg-gf.dk

Kontaktoplysninger

• FrivilligCenter Lolland (Nakskov) - Lime mødelokale
  • Rudbjerg Hallen - Hal