Østofte-Hillested Håndboldklub

Østofte Hillested Håndboldklub er en forening drevet af lokale frivillige kræfter, som arbejder målrettet for at kunne tilbyde gode oplevelser for lokalområdet. Både på håndboldbanen, men også med andre arrangementer, bl.a. vores årlige loppemarked, som løber af stablen hvert år, lørdagen efter påske.

Først og fremmest så deler vi alle passionen for håndbold, og ønsker at skabe så mange gode oplevelser herigennem som muligt. Vi lægger stor vægt på at skabe, og udvikle et sammenhold og kammeratskab, som kan danne grobund for gode resultater på håndboldbanen.

Træning, kampe, klubarrangementer og stævner er rammen for mange sjove håndboldoplevelser. Oplevelser, som giver mulighed for at skabe venskaber, både for børn og voksne!

Du er altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål, eller til at komme forbi Østofte-Hallen, og se hvad vi kan tilbyde.

Østofte-Hillested Håndboldklub

• Frivillig Folkeoplysende Forening