FDF - Nakskov

Beskrivelse

I FDF har vi en ambition om at give børn og unge et ståsted at møde verden fra. Det er fordi vi mener, at kombinationen af vores formål, værdier, aktiviteter og menneskesyn giver et særligt ståsted for livet. Et ståsted, hvor vi ruster nye generationer til at møde livets udfordringer, finde fællesskaber og tage ansvar for den verden, de er en del af.

• FDF er et frirum, hvor børn og unge glædes, oplever og vokser i mødet med ledere, der har noget på hjerte.
  • FDF skaber plads til tro og samtale om de store spørgsmål i livet, på et folkekirkeligt grundlag.
  • I FDF bliver verden større, når vi gennem leg og udfordringer lærer at indgå i forpligtende fællesskaber.
  • FDF skaber ansvarlige, demokratiske og deltagende medborgere, der engagerer sig i den verden, vi lever i.

Vi mødes hver onsdag kl. 17.30-19.30 i vores dejlige kredshsus på Bregnevej 28 i Nakskov.

Blandt vores aktiviteter kan nævnes
Ture og lejre, friluftsliv, natur, bål, lege, krea, musik, aktiviteter med andre FDFere fra Lolland-Falster og meget mere.

Lyder vores aktiviteter og tilbud som noget for dig eller én du kender, så kontakt én af kredslederne Pia Søllner (tlf. 50 55 10 09) eller Martin Vestergaard (tlf. 60 12 16 26). E-mail: nakskov@fdf.dk.

Læs mere på vores hjemmeside www.fdf.dk/nakskov eller Facebook-side https://www.facebook.com/FDFNakskov

Kontaktoplysninger

FDF - Nakskov

• Frivillig Folkeoplysende Forening