Webprofil - præsentér jeres forening!

Oprettet: 14.11.2023 11:10 Forfatter: Lolland Kommune

I Lolland Kommune er der ca. 600 registrerede foreninger, hvoraf kun 7,5% har en udfyldt webprofil. Ønsker I flere nye potentielle medlemmer, så præsentér jeres forening, og gør dem klogere på hvem I er og hvad I tilbyder af aktiviteter.

Tiltræk nye medlemmer i jeres forening

Vi opfordrer alle foreninger til at udfylde webprofilen (beskrivelse) af foreningen, hvilke tilbud der tilbydes og hvorvidt foreningen har tilbud til børn med særlige behov eller handicap.
Brobyggerne og fagpersoner i Lolland Kommune benytter Foreningsportalen til at finde egnede aktiviteter til børn og unge – dette er en oplagt mulighed for både at promovere og ikke mindst tiltrække nye medlemmer til netop jeres forening.

Forslag til hvad jeres webprofil kan indeholde:

• Kort beskrivelse af foreningen – grundlagt/stiftet
  • Aktiviteter for børn/unge med særlige behov eller handicap
  • Hvilke hold tilbydes
  • Hvor holder foreningen til
  • Kontaktperson ved spørgsmål

Sådan udfylder du webprofilen:

• Log ind på din profil, som er tilknyttet foreningen.
  • Vælg i menuen - "Min forening" og klik på "Rediger webprofil".
  • Klik på "Rediger beskrivelse"
  • Udfyld webprofilen og klik på "Gem".

Har du problemer med udfyldelse, kan du kontakte Marlene Holm på mail mahol@lolland.dk eller tlf. 54 67 68 84.