Vær med til at planlægge velkomstarrangement for tilflyttere

Oprettet: 12.04.2023 11:18 Forfatter: Lolland Kommune

Lolland Kommune har i mange år afholdt et velkomstarrangement for tilflyttere. I år ønsker vi at nytænke konceptet og have mere fokus på at vise vores tilflyttere det aktive og brede foreningsliv på Lolland.

Derfor søger vi nu efter foreninger, der har lyst til at deltage i arrangementet lørdag den 30. september fra kl. 10-12 i Nakskov Idrætscenter og bidrage med indhold, aktiviteter eller underholdning på dagen. Det vil også give jer en god mulighed for at øge synligheden af jeres forening og tiltrække nye medlemmer.

Er jeres forening interesseret i at deltage, så tilmeld jer planlægningsmøderne den 25. maj og 10. august fra kl. 17-19, hvor vi sammen planlægger, hvad der skal ske på dagen.

Hvis I ikke har mulighed for at deltage i planlægningsmøderne, er I stadig velkomne til at deltage i velkomstarrangementet.

Tilmelding skal ske senest den 15. maj til sekretær i Strategi og Politik, Annette Christoffersen på mail anch@lolland.dk eller telefon 29 36 39 16.