Sæsonbooking 2022-2023

Oprettet: 31.01.2022 11:56 Forfatter: Marlene Holm

Nu er det igen blevet tid til, at I kan søge om lokaler og udendørs anlæg for den kommende sæson, som starter den 1. august 2022 og slutter den 31. juli 2023.

Ansøgningen foregår elektronisk her.

Her er også vejledning i, hvordan I ansøger. Der er ligeledes vedhæftet vejledning.

Der er sidste frist for indsendelse af ansøgning den 31. marts 2022.

I vil fra juni 2022 kunne se hvilke lokaler eller udendørsanlæg og tider I har fået tildelt i sæsonen 2022/2023 via foreningsportalen. Har I ikke mulighed for at tilgå internet, kan I få hjælp til at søge digitalt og få oplyst tildelte tider ved at kontakte Staben for Kultur, Fritid og Borgerservice.

På grund af skemaplanlægning har skolerne først ansøgningsfrist den 15. juni 2022. Eftersom skemaplanlægning senest er færdig den 30. juni, vil I først fra den 1. juli kunne være sikre på at have benyttelsen i skolelokaler endeligt godkendt for så vidt angår benyttelse i tidsrummet kl. 15.00 – 17.00 samt haller i tidsrummet kl. 8.00 – 17.00.

Er der tildelte timer, som I alligevel ikke får brug for, skal I huske altid at afmelde disse, så andre kan få glæde af dem!

Hvis I har spørgsmål, behov for yderligere oplysninger eller hjælp til at ansøge er I meget velkomne til at kontakte Staben for Kultur, Fritid og Borgerservice på telefon 54 67 68 80 eller mail: kulturogfritid@lolland.dk