Skal din forening modtage støtte fra Spar Nord Fonden?

Oprettet: 12.04.2024 12:33 Forfatter: Lolland Kommune

Nu har det lokale kultur- og foreningsliv i dit område mulighed for at modtage en økonomisk indsprøjtning på 10.000 kr. til et godt formål.

I anledning af Spar Nords 200-års jubilæum i 2024, donerer Spar Nord Fonden nemlig ekstraordinære 7 mio. kr. til foreninger over hele landet. En del af puljen er øremærket til foreninger dit område. Så står din forening og mangler 10.000 kr. til at igangsætte et projekt, eller foretage et større indkøb? Så er det nu, du skal søge om en af de ekstraordinære donationer. Et velfungerende forenings- og kulturliv er nemlig grundstenen i vores lokalsamfund. Det skaber fællesskab, trivsel og glæde, og det synes vi i Spar Nord, at jeres lokalområde fortjener.

Skal din forening modtage støtte fra Spar Nord Fonden? Send ansøgningen til os senest 12. maj 2024 via nedenstående link: https://www.sparnordfonden.dk/jubilaeumspulje/

Alle spørgsmål rettes direkte til Spar Nord Fonden.

Indlægget udløber: 13.05.2024