Læs tidligere udsendte nyhedsbreve

Lolland Ungeråd søger nye medlemmer

Oprettet: 19.09.2022 12:41 Forfatter: Staben for Kultur, Fritid og Borgerservice

Kender du en ung person mellem 13-25 år? Så er det nu du skal prikke til dem, så de kan melde sig under fanerne i Lolland Ungeråd!

Ungerådet arbejder for at gøre ungdomslivet til en fest på Lolland, tager på inspirationsture og rejser og har politisk indflydelse på temaer, der vedrører unge som talerør for unge.

Find mere information på www.lolland.dk/ungeråd eller mød ungerådet onsdag og søndag i The Green House i Maribo samt torsdag på Blegen 4 i Nakskov.

De nuværende medlemmer for ungerådet eller kommunens ungekonsulent kommer også gerne rundt i kommunen for at fortælle mere om, hvad ungerådet er for en størrelse!

Skriv til joka@lolland.dk ved spørgsmål eller interesse i ungerådet eller guide unge forbi Discord serveren for Lolland Ungdom, hvis de har spørgsmål direkte til medlemmer fra ungerådet.

Fristen for ansøgning er den 30. september 2022.

Indlægget udløber: 30.09.2022