topbanner=Maribo-Domkirke-Claus.png;

Få hjælp til booking

• Markedsfør dit arrangement gratis

Skal du eller din forening afholde et arrangement? Så kan du gratis oprette dit arrangement i onlinekalenderen ’Det sker på Lolland’ og nå ud til et bredt publikum.

Læs mere om markedsfør dit arrangement
    Oprettet: 05.04.2022 11:58 Forfatter: Staben for Kultur, Fritid og Borgerservice
  • Sæsonbooking 2022-2023

Nu er det igen blevet tid til, at I kan søge om lokaler og udendørs anlæg for den kommende sæson, som starter den 1. august 2022 og slutter den 31. juli 2023.

Læs mere om sæsonbooking 2022-2023
    Oprettet: 31.01.2022 11:56 Forfatter: Marlene Holm
  • Alle restriktioner fjernes

Fra den 1. februar 2022 ophører alle restriktioner. Da smitten er høj i samfundet, skal du dog fremover fortsat være opmærksom på følgende.

Læs mere om restriktioner fjernes
    Oprettet: 27.01.2022 11:22 Forfatter: Marlene Holm
  • Afmelding/aflysning af lokale

En forening som har ansøgt om lokaler i foråret, som ikke får brug for lokalet/hallen når sæsonen starter, skal afmelde/aflyse bookingen, så det undgås, at ubenyttede lokaler står åbne og derved har andre foreninger mulighed for at få tiden.

Læs mere om afmelding
    Oprettet: 28.10.2021 16:50 Forfatter: Marlene Holm
  • Erklæring om indhentelse af børneattest

I Foreningsportalen er det nu opsat, så hvis der skal bookes lokaler, skal der afgives erklæring om indhentelse af børneattest for foreningstyperne: frivillig folkeoplysende foreninger, aftenskoler og distriktsforeninger. Alle foreninger skal afgive erklæring på trods af medlemmerne er over 15 år. Dette er et krav, jf. Folkeoplysningslovens § 4 og § 45. Venligst afgiv erklæring senest 31. december 2021.

Læs mere om erklæring om indhentelse af børneattest
    Oprettet: 21.10.2021 13:40 Forfatter: Marlene Holm