topbanner=Maribo-Domkirke-Claus.png;

Få hjælp til booking

VELKOMMEN TIL LOLLAND KOMMUNES FORENINGSPORTAL

• Annuller søgte tider som ikke benyttes

Hold der alligevel ikke skal starte eller sæsonen slutter tidligere end bookingen viser, meddeles hurtigst muligt. Lokalerne stilles til rådighed for andre foreninger/brugere, som ønsker flere kvadratmeter til deres aktiviteter.

Læs mere om annuller tider som ikke benyttes
    Oprettet: 27.09.2022 09:05 Forfatter: Marlene Holm
  • Hvem skal have Handicapprisen 2022?

Indstillinger skal være modtaget af Lolland Kommune senest torsdag den 27. oktober 2022. Lolland Kommunes Handicapråd udvælger kandidat/kandidater, der skal modtage årets handicappris. Prisoverrækkelsen vil finde sted tirsdag den 15. november 2022.

Læs mere om Handicapprisen 2022
    Oprettet: 19.09.2022 12:35 Forfatter: Lolland Kommune
  • Erklæring om indhentelse af børneattest 2022/2023

Hvert år inden 1. november skal foreninger med frivilligt folkeoplysende foreningsarbejde og voksenundervisning indsende erklæring om indhentelse af børneattest, jf. folkeoplysningsloven. Alle folkeoplysende foreninger (omfatter også aftenskoler) samt distriktsforeninger, der modtager tilskud eller får anvist kommunalt lokale/udendørsanlæg. Pligten til at afgive erklæring gælder også, selv om foreningen på tidspunktet for erklæringens afgivelse ikke ansætter eller beskæftiger personer, der som led i udførelsen af deres opgaver, skal have direkte kontakt med børn under 15 år.

Læs mere om erklæring om indhentelse af børneattest 2022/2023
    Oprettet: 06.09.2022 14:12 Forfatter: Marlene Holm
  • Tilskud til lederuddannelse 2022

Nu er det igen tid til at Frivillige Folkeoplysende Foreninger kan søge tilskud til lederuddannelse for perioden 1. oktober 2021 - 30. september 2022.

Læs mere om tilskud til lederuddannelse
    Oprettet: 06.09.2022 14:01 Forfatter: Marlene Holm
  • Naturskolen - ny video efter renovering

I denne film kan du se, hvordan Naturskolen er indrettet, og hvilken hyggelig stemning og atmosfære som danner rammen om huset. I 2021 var Naturskolen gennem en stor renovering, og det er tydeligt, at huset er blevet mere moderne med et strejf af natur indenfor.

Læs mere om Naturskolen - ny video efter renovering
    Oprettet: 22.07.2022 08:38 Forfatter: Marlene Holm